Miniseminar reputatiemanagement

Voor een organisatie is reputatie misschien wel het meest kostbare bezit. Je werkt hard om die op te bouwen en doet je uiterste best om te voorkomen dat één uitglijer al dit werk te niet doet. Toch is reputatiemanagement veel meer dan crisiscommunicatie en het monitoren van wat er op social media over je wordt gezegd. Op 16 november organiseren we samen met de HZ een miniseminar over dit thema

In het eerste deel laat Arjan Hoek van de Reputatiegroep ons zien dat je veel kunt bereiken als je systematisch en op lange termijn aan je reputatie werkt. Het helpt als je daarbij verder kijkt dan alleen social media. Aan de hand van cases uit het portfolio van de reputatiegroep laat Arjan zien dat je ook offline meetbare resultaten kunt behalen.

In het tweede deel gaat Frank Bruijninckx van Howaboutyou in op sentimentanalyse. Er zijn veel tools op de markt die je direct inzicht geven in hoe je stakeholders over je denken. Dat gaat veel verder dan duimpje omhoog en duimpje omlaag. Maar hoe zet je die in en wat leveren die inzichten je dan op? Hoe kom je echt te weten wat je stakeholders vinden en hoe kun je daar gebruik van maken?

Programma
17.00 uur: Inloop & Ontvangst 
17.30 uur: Start deel 1 miniseminar Reputatiemanagement
18.30 uur: Pauze met broodjesmaaltijd
19.15 uur: Start deel 2 miniseminar reputatiemanagement
20.15 uur: Netwerkborrel
21.00 uur: Einde 

Locatie
HZ University of Applied Sciences
Edisonweg 4,
4382 NW Vlissingen

Deelname en kosten
Leden van ComNetZ en studenten mogen de bijeenkomst gratis bezoeken. Voor niet-leden en anderen geïnteresseerden vragen we een bijdrage van €35,- en dit is inclusief de broodjesmaaltijd, hapjes en drankjes. Aanmelden kan via het onderstaande formulier. 

We hopen je graag te mogen begroeten op woensdag 16 november in Vlissingen bij de HZ University of Applied Sciences.

Aanmelden

Aanmelden voor Miniseminar reputatiemanagement.






Neemt u een introducé mee? Vul hieronder dan zijn of haar gegevens in: