Masterclass E-mailmarketing

Veel mensen zijn continu online, vooral met hun smartphone. Dat biedt steeds weer nieuwe kansen voor e-mailmarketing. E-mailmarketing is een geweldig instrument om klanten en potentiële klanten te benaderen.

Zowel informatief als commercieel. Maar hoe doe je dat? Waar begin je? En moet je wel meteen met e-mailmarketing beginnen of start je met een data analyse van jouw klanten en prospects? Ook e-mailmarketing automation biedt kansen die vaak niet worden benut. Voor zowel grote, als kleine organisaties, ondernemers MKB of business-2-business is dit zeer interessant.

Duik daarom met ons in de wereld van e-mailmarketing op woensdag 21 maart en leer hoe je effectief aan de slag kunt met deze discipline. Hoe bouw je een kwalitatief klantenbestand op, hoe verzamel je leads, maar leer ook hoe je met bestaande en nieuwe gegevens om moet gaan.

Een evenement dat je als (online) communicatieprofessional, ondernemer of (online) marketeer niet mag missen!

Deze Masterclass is perfect als jij

  • E-mailmarketing naar een hoger niveau wilt brengen
  • Aan de slag wilt met conversieverhogende campagnes
  • Meer inzicht wilt in uw klantdata
  • Houdt van praktische tips die u direct kunt toepassen
  • Meer omzet uit e-mailmarketing wilt behalen

E-mailmarketing is een geweldig instrument om klanten en potentiële klanten te benaderen. Zowel informatief als commercieel. Maar hoe doe je dat? Waar begin je? En moet je wel meteen met e-mailmarketing beginnen of start je met een data analyse van jouw klanten en prospects?

Daniel Verhagen van Happy Leads vertelt je alles wat je moet weten. Hoe ontwikkel je een effectieve strategie, hoe ga je te werk en hoe til je e-mailmarketing naar een hoger niveau.

Daniel Verhagen - Happy Leads
Daniel is directeur bij het creatieve online marketingbureau Happy Leads, met als één van de specialisaties: e-mailmarketing. Hij ondersteunt bedrijven bij het werven van nieuwe klanten, het genereren van leads of inschrijvingen voor nieuwsbrieven, het opzetten van email campagnes voor het bereiken van specifieke doelgroepen en met het verrijken van databases. Happy Leads is voor verschillende klanten en met verschillende soorten acties actief in diverse landen in Europa. 

Welke onderwerpen komen aan bod?

  • Welke vormen van e-mailcommunicatie zijn er naast de nieuwsbrief?
  • Hoe kom je tot een goede e-mailmarketing strategie?
  • Is je nieuwsbrief responsive?
  • Hoe gebruik je e-mailmarketing automation effectief?
  • Hoe zit het met de regelgeving en voorkom je spam?
  • Personalisatie en segmentatie
  • Geautomatiseerde flows / campagnes
  • Hoe verzamel je meer en betere e-mailadressen?

Programma
17.30 – 18.00 uur: Inloop & ontvangst met pasta maaltijd 
18.00 – 19.00 uur: Masterclass deel 1: Méér omzet door een succesvolle e-mailmarketing strategie
19.00 – 19.30 uur: Pauze
19.30 – 21.00 uur: Masterclass deel 2: Laat je database groeien!
21.00 – 22.00 uur: Netwerkborrel

Locatie
Grand Café de Caisson
Smokkelhoekweg 12
4421 JH Kapelle

Deelname & kosten
Voor leden: gratis
Niet leden: € 35,- excl. btw.

Geïnteresseerd? Meld je aan!
Aanmelden kan via onderstaand aanmeldformulier. Indien je je niet 24 uur van te voren afmeld, zijn wij genoodzaakt de kosten door te berekenen in verband met de gemaakte kosten voor de inkoop van het buffet en de netwerkborrel. 

Aanmelden

Aanmelden voor Masterclass E-mailmarketing.






Neemt u een introducé mee? Vul hieronder dan zijn of haar gegevens in: