ComNetZ leden: TeKust.com

“De beleving moet de verwachtingen overtreffen!” Aan het woord is Robert de Ruijter, marketing- en communicatiemedewerker bij het boekingsplatform teKust.com.

teKust.com

“We bieden op www.tekust.com accommodaties aan in Zoutelande en Domburg in 4-sterrenhotels, B&B’s, appartementen en een aantal restaurants. In 2019 wordt daar een bestemming aan toegevoegd: dan opent Hotel Kaap West in Westkapelle.”

Alle accommodaties zijn eigendom van twee hoteliers. “Ons platform heeft slechts twee medewerkers,” legt Robert uit. “ Maar we kunnen terugvallen op de expertise en ervaring van vijftig collega’s bij de diverse locaties. Bij onze marketing maken we slim gebruik van de data uit ons reserveringssysteem. We zien precies waar onze gasten vandaan komen en stemmen daar onze reclame-uitingen op af. Ook gaan we actief in gesprek met onze gasten en gebruiken hun feedback in reviews en onze nieuwsbrieven. Want 81% van de toeristen kiest een hotel op basis van reviews. Daar spelen we dus op in.”

Robert is al sinds zijn studententijd lid van ComNetZ. “Hoe vaak ik kom verschilt per periode. Mijn doel is vooral kennis opdoen en nieuwe mensen leren kennen – spreek me dus vooral aan! Zo schakel ik nu weleens een fotograaf in die ik bij ComNetZ heb leren kennen. Waar ik behoefte aan heb? De nieuwste ontwikkelingen bij Google. Echt een paar uur praktisch aan de slag met AdWords of Analytics. Want daar gaan de veranderingen zo snel, je moet bijblijven!”